söndag 24 augusti 2014

Känns som om det vore vår...

Godkväll!
Jag saknar ord. Jag är så gynnad i livet som får bo som jag gör; ha en man som vill leva och bo på landet, som jag, en man som dessutom älskar djur och förstår mitt behov av att umgås med dem.

Tänk vilken sommar vi fick i Sverige i år!

Idag kunde vi släppte hästarna på ett nytt betes-släpp, som om det vore vår...

Å vad lyckliga de blev!

Harmoni.

Jag skulle så gärna dela med mig av det som gör mitt liv så vackert.
Inte alla får ha det så bra. Nej, livet är orättvist.

Tack Gud, Du däruppe som tydligen tycks bry Dig om just mig och min familj.

Jag har blivit stark av allt som hänt, eller ska jag kanske skriva "starkare"?!

Ha en fin vecka, allihopa!

Njut tillsammans med mig av mina bilder från ikväll.

Kram
The real Catwoman


    Det börjar bli dåligt med gräs här, husse och matte..., säger Tweed...Vad gör Ni?


    Spännande, vad är på G?

     Vad gör Du, husse?


    Det ser Ni väl, grabbar..., Han fixar ju med elen, så att vi inte ska kunna rymma...






     Vi hänger med och ser vad som är på G...

    Kolla in läget, grabbar, färskt grönt gräs...


    Mmmm, vad smakar det här långa gräset, då? 

    Alltså grabbar, rena vår-känslan....

    Yippppeeeeeeeeh!




    Ståtligaste finaste lille Tweed..., alltid med kontroll och värdighet...

Inga kommentarer: